تولید کننده بریکت آهن صادراتی

تولید بریکت آهن صادراتی توسط این تولید کننده در بازار داخلی به صورت عمده با استفاده از بهترین مواد اولیه و اکسیدهای آهن باعث شده است تا از واردات گسترده آن ها جلوگیری گردد. امروزه شرکت های تولیدی زیادی با فرآیند تبدیل مواد اولیه سنگ آهن به بریکت آهن توانسته‌اند نیاز بازار داخلی را برآورده نمایند و با حجم بالای تولید این محصول آنها را به بازارهای کشورهای دیگر هم صادر کنند. باید بدانید که تولیدکننده بریکت آهن صادراتی در بازار داخلی بهترین نوع این محصولات را در بسته بندی های متفاوت قرار داده و به کشورهای دیگر هم صادر می کند.

تولید کننده بریکت آهن صادراتی

مشخصات فیزیکی بریکت آهن

مشخصات فیزیکی بریکت آهن بریکت آهن که به مواد سوختنی فشرده شده نیز مشهور می باشد علاوه بر دارا بودن مواد سوختنی دارای براده های ریز و درشت فلزها و آلیاژهای مختلف مانند آهن می باشد که برای صنایع فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرد‌ این نوع کالاها محصولاتی هستند که در فرآیند بریکت سازی از آهن اسفنجی شده به دست می ‌آیند و در فولادسازی مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی باید بدانید که بریکت های آهن به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند که ما در این مقاله در مورد بریکت آهن گرم برای شما مطالبی را عنوان می‌کنیم تا از مشخصات فیزیکی این محصولات مطلع گردید.

باید بدانید این نوع کالاها معمولا دارای اندازه های ریز و درشت بوده که چگالی و استحکام مکانیکی بالایی دارند و در برابر مواد اکسیداسیون هم مقاومت مطلوبی از خود نشان می ‌دهند. ضمن این که از دیگر مشخصات فیزیکی بریکت آهن باید به وزن سبک آن ها اشاره نمود.

به دلیل دارا بودن کربن بسیار زیاد در این کالاها وزن بریکت آهن سبک تر از دیگر انواع مختلف این کالاها می باشد به همین دلیل حمل و نقل آسانی دارند. از لحاظ ماندگاری هم بریکت ‌های آهنی که به صورت فشرده شده و قالب های یکسان هستند ماندگاری بیشتری داشته و پس از خرید عمده می‌توان آن ها را به مدت طولانی نگهداری نمود.

این محصولات به صورت فشرده شده تولید می گردند و در اندازه ها و قالب های کوچکتری به نسبت دیگر مدل ‌های این کالا می باشند به همین دلیل هم به راحتی درون بسته بندی های متعدد جای گرفته و به بازار عرضه می شوند بدون اینکه هدررفت داشته باشند. از دیگر مشخصه های فیزیکی بریکت باید به توزیع گرانولومتری آنها اشاره نمود ضمن این که سایز نرمال این کالل ها هم از مشخصات خاص آنها می باشد.

آشنایی با انواع بریکت صادراتی

انواع بریکت صادراتی که توسط تولیدکنندگان داخلی کشور تولید می‌شوند دارای دو نوع گرم و سرد هستند، که در نوع سرد مواد ورودی که با دمای محیط به ماشین بریکت سازی وارد می‌ شوند در طی فرایندهای گوناگون به صورت نرمه آهن اسفنجی و بریکت سرد آهن تولید شده و بسته بندی می گردند.

از این نوع محصولات برای تولید مواد گوناگون استفاده می شود. باید بدانید که این مدل بریکت آهن مقاومت پایینی در مقابل اکسایش و سایش دارد و به دلیل خواص مکانیکی ضعیف ممکن است که خطرات بعدی را به دنبال داشته باشد به همین دلیل هم می‌توان از آن‌ ها تنها به عنوان مواد اولیه استفاده نمود.

بریکت گرم آهن اسفنجی یکی از بهترین و شناخته شده ترین نوع این محصولات می باشد که حمل و نقل آسانی داشته و ایمنی بالایی دارد. این نوع کالاها موجب آسان تر شدن حمل و نقل می شوند و به دلیل دارا بودن استحکام بالا و همچنین چگالی زیاد جزء محصولات معروف در جهان هستند‌.

امروزه بیشتر شرکت های تجاری، سرمایه‌گذاری در تولید بریکت گرم آهن اسفنجی را مد نظر قرار می‌ دهند به این دلیل که این کالاها مزیت های بسیاری برای تولید دارند و سرمایه‌گذاری کردن در این صنعت با سود فراوانی همراه می شود.

به طور کلی باید بدانید که بریکت آهن اسفنجی به دلیل دارا بودن ذرات فشرده از آلیاژ آهن به عنوان ماده اولیه برای ذوب در صنایع فولاد سازی به کار برده می شود و می توان تمامی قطعات فولاد را با استفاده از این کالاهای فشرده شده تولید نمود و محصولاتی را تهیه کرد که از لحاظ مقاومت در رده بالایی قرار دارند.

کاربرد بریکت در صنایع

کاربرد بریکت در صنایع بربکت آهن در صنایع متعدد کاربرد دارد. که از جمله کاربرد زیاد این کالا باید به استفاده از آن در صنعت فولاد سازی کشور اشاره نمود. یکی از مهمترین مواد اولیه در صنعت فولادسازی استفاده از بریکت آهن می باشد که برای تولید کالاهای فولادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر کاربرد بریکت آهن باید به جایگزین نمودن قراضه ها در کوره های القایی و قوس الکتریکی اشاره نمود که این محصولات با جایگزینی مناسب می‌توانند موجب تولید کالاهای بهتر و درجه یک تر گردند از کاربرد این کالا باید به افزایش کیفیت بار فلزی در کوه های بلند فولاد اشاره نمود که باعث می ‌شود کیفیت کالاهای تولید شده چندین برابر حالت عادی گردند.

در کنورتور فولادسازی یک عامل خنک کننده جایگزین قراضه در این دستگاه‌ها بریکت می باشد و همچنین به دلیل دارا بودن کربن و همچنین ناخالصی اندک در این محصول تولید فولاد آلیاژی با کیفیت عالی انجام می گردد و می توان از آنها به صورت گسترده در صنایع آلیاژی کشور استفاده نمود.

البته امروزه در صنعت کشتی‌سازی و خودروسازی هم این نوع بریکت آهن جایگاه ویژه داشته و از آنها به عنوان یک ماده اولیه مهم استفاده می‌شود. در طی سالهای اخیر این کالا انحصاراً توسط تولیدکنندگان ایرانی تولید شده و به بازار عرضه می گردد اما در چندین دهه اخیر واردات آنها به صورت انبوه از کشورهای دیگر انجام می ‌شد.

بررسی مزایای بریکت آهن

بریکت آهن که در کشور ایران به صورت انبوه تولید می گردد در مدل های متنوع می باشد. باید بدانید که کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده این محصولات شناخته می ‌شود که با دارا بودن پتانسیل های موجود برای تولید توانسته است، مرغوب ترین نوع بریکت های آهن را تولید نموده و به بازار عرضه کند‌.

از مزایای استفاده از بریکت آهن باید به موارد زیر اشاره نمود که موجب شده است بیشتر افراد این محصول را به عنوان اولین ماده اولیه مورد ستفاده قرار دهند‌. از اولین مواردی از مزایای این نوع کالا باید به قابلیت بازیافت پسماندهای فلزی این محصولات اشاره نمود که پس از استفاده از پسماندهای آن ها قابلیت تجزیه و بازگشت به طبیعت را دارند.

از دیگر مزایای بریکت باید به عدم نیاز به گندله ‌سازی اشاره کرد که همین امر باعث می ‌شود در صنایع مختلف فلزی این نوع کالاها به صورت مستقیم استفاده گردند. این کالا همچنین مزایای دیگری هم دارد که از جمله آن ها باید به قابلیت تنظیم درصد کربن اشاره کرد.

درجه چگالی بالای این نوع محصولات موجب ذوب راحت آن ها در دمای متوسط می شود. از دیگر مزایای استفاده از بریکت ‌آهن یکنواختی کیفیت محصولات است که به دلیل عدم افت درجه فلزی این کالاها کاملاً یکنواخت و بدون هدر رفت می‌ باشند. ذخیره سازی و غیر فعال بودن این محصولات باعث می گردد که خریداران بتوانند تا مدت ‌های طولانی آن ها را نگه دارند.

این نوع بریکت که از معروف ترین نوع این محصولات است دارای ایمنی بالایی است، به دلیل اینکه برای تولید آن ها این محصولات را غیر فعال می کنند در مقابل اشتعال و یا دمای زیاد فعال نمی گردند بنابراین ایمنی آن ها به هنگام حمل و نقل بالا است.

مراکز فروش بریکت آهن صادراتی

مراکز فروش بریکت آهن صادراتی اگر شما عزیزان تمایل به خرید انواع بریکت آهن صادراتی دارید می‌توانید به مراکز فروش اصلی آن ها مراجعه کرده و انواع بریکت آهن را با قیمت متعادل خریداری نمایید. همانطور که خود نیز می دانید این محصول به دلیل دارا بودن کاربرد فراوان در صنایع مختلف جزء کالاهای پرفروش می باشد که در نمایندگی‌ های معتبر با قیمت استثنایی به مشتریان عرضه می گردد.

بنابراین اشخاصی که به دنبال خرید تضمینی محصولات هستند می‌توانند با مراجعه به مراکز فروشگاهی کالاهای درجه یک را با قیمت مناسب تهیه کنند، ضمن اینکه بدانید در این فروشگاه ها انواع گوناگون بریکت آهن در بسته ‌بندی هایی با وزن های مختلف قرار می ‌گیرند که از لحاظ کیفیت هم با یکدیگر متفاوت می باشند و خریداران می ‌توانند پس از مراجعه به این فروشگاه کالای مورد نظر خود را در تنوع بالا از لحاظ کیفیت و قیمت مشاهده نموده و اقدام به خرید خود با توجه به میزان هزینه مورد نظر نمایند.

انواع گوناگون بریکت آهن صادراتی در فروشگاه های عرضه مستقیم این کالا تماما از تولید کنندگان ایرانی خریداری می‌ شوند و با قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می گردند، بنابراین مراجعه به این مراکز فروش می تواند برای خریداران خرید مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی را به ارمغان آورد. ضمن اینکه تمامی محصولات موجود در این مراکز فروش از نوع خالص و بدون مواد افزودنی می باشند که به دلیل خالص بودن کاربردهای بسیاری هم دارند.

امروزه در سراسر کشور نمایندگی های بسیاری در زمینه فروش این کالاها فعالیت می کنند که این محصولات را با قیمت های مختلف به مشتریان عرضه می کند و از طریق فروش این کالاها توانسته‌اند درآمد خود را افزایش دهند.

سفارش بریکت گرم آهن اسفنجی

بریکت گرم آهن که از ماده های سوختنی تشکیل می ‌شود دارای گرد و غبار زغال می باشد که به صورت عمده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول که توسط تولیدکنندگان داخلی در کشور با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می شود توسط عرضه کنندگان زیادی به بازار ارائه می گردد.

افرادی که قصد سفارش انواع بریکت گرم آهن اسفنجی را دارند می‌توانند با مراجعه به مراکز تولیدی آن ها و با مشاوره گرفتن از مدیران تولید اطلاعات زیادی را در خصوص ویژگی ها و قیمت انواع این بریکت ها به دست آورده و سپس اقدام به ثبت سفارش خود نمایند. از دیگر راه‌های سفارش این نوع کالا باید به سفارش اینترنتی و غیرحضوری آن ها اشاره نمود.

این مجموعه تولیدی دارای سایت اینترنتی فروش انواع مختلف این ‌کالا می باشد که آنها را به صورت روزانه در سایت خود درج قیمت می نماید تا خریداران بتوانند با مراجعه به این سایت از قیمت این کالاها مطلع گردید و اقدام به ثبت سفارشات خود به صورت غیرحضوری نمایند. البته باید بدانید که سفارش از این سایت دارای مزایای بسیاری می باشد از جمله اینکه در زمان شما صرفه جویی می کند و همچنین ارسال رایگان انواع این بریکت ‌ها را به صورت عمده برای شما به دنبال خواهد داشت.

تولیدکنندگان این محصولات برای داشتن سود بیشتر و همچنین دسترسی راحت خریداران به این محصول معمولاً آنها را با قیمت عمده و بدون واسطه به بازار عرضه می کنند، بنابراین افراد می‌توانند با مراجعه به وب سایت های این مجموعه فروش بهترین نوع کالاهای مورد نظر خود را با قیمت های متنوع خریداری نمایند.

فروشنده بریکت آهن صادراتی

فروشنده بریکت آهن صادراتی فروشنده بریکت صادراتی آهن اقدام به پخش این نوع محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده است، به همین دلیل هم با فروش انبوه این کالاها توانسته است درآمد خود را افزایش دهد. در کنار این موضوع باید بدانید که این فروشنده با ایجاد یک مرکز آنلاین به صورت غیر حضوری نیز انواع بریکت آهن را به مشتریان خود عرضه می ‌کند.

بنابراین عزیزانی که قصد خرید این نوع کالا را دارند جهت استعلام قیمت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به این سایت مراجعه نموده و در مورد این کالا اطلاعاتی را به دست آورند. همچنین باید بدانید که مشاوران فروش این کالا در سایت این مجموعه فروش آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به مشتریان هستند و می‌توانند سفارشات آن ها را ثبت نموده و در اسرع وقت برای این افراد ارسال نمایند.

در مراکز فروشگاهی معتبر فروش بریکت آهن انواع متعدد از این محصول با کیفیت های گوناگون موجود هستند، که قیمت آن ها بر اساس کیفیت آن کالا متفاوت می باشد. قیمت بریکت آهن هم از سوی تولیدکنندگان بر اساس میزان تولید و همچنین میزان صادرات آن ها به دیگر کشورها مشخص می گردد. البته باید بدانید که در این مراکز فروش کالاهای مورد نظر با تضمین کیفیت از لحاظ خالص بودن به مشتریان عرضه می گردند.

فروش بریکت آهن صادراتی به بازارهای کشورهای اروپایی موجب ارزآوری بالایی برای کشور گردیده است و شرکت‌ های تجاری بسیاری هم در این زمینه فعالیت می ‌کنند که با عرضه بهترین نوع این کالاها توانستند موجب درآمدزایی بالایی برای کشور گردند. امروزه شرکت‌ های تجاری بسیاری در زمینه صادرات انواع بریکت آهن ایرانی فعالیت می کنند که معروف ترین آن ها را از بهترین برندهای تولیدی ایرانی خریداری نموده و به بازارهای جهانی عرضه می کنند تا بتوانند از طریق صادرات این کالاها سود زیادی به دست آورند.